HTML

East coast - West coast

Vulkáni hamu-első repülés-NYC-Niagara vízesés-Washington-San Francisco-Los Angeles-Las Vegas-Grand Canyon

Friss topikok

Linkblog

Archívum

San Francisco utcáin 2. - és a környéken

2010.05.22. 06:18 009_

11. nap

San Francisco utcáin 2.

Rövidke reggelink után a part felé vettük az irányt, természetesen a megunhatatlan Cable-car-ral. Itt találkoztunk új játszópajtásunkkal, aki 6 napra csatlakozik hozzánk. Róla majd még később.

Miután Béla sikeresen magára talált és megadta az itinert, először Marinába mentünk, ami San Francisco vitorlás kikötője, a rengeteg hajó mellett, láttuk a Golden-gate-t ismét készült kép:

 

Itt sétálgattunk egy nagyot, közben a filmekből ismert kutyasétáltatókkal is találkoztunk fejenként 7-8 kutya, ott játszottak együtt a part homokos részén, néha be-be rohanva a vízbe is.

Ezután az átautózás a Golden Gate hídon következett, majd a túloldali Vista Point volt az úti célunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Innen a hegytetőn lévő Legion of Honor múzeumba mentünk, ahol többek között Rodin gondolkodójának másolata látható bronzból.

 

A san franciscói öblöt elhagyva, már az óceánpart következett, homokos tengerpart kilométer hosszan, ahol nem lehetett kihagyni a mezítlábas sétát a már meleg homokban, majd a jéghideg vízben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A városba visszatérve még leautóztunk a híres Lombard street-n, amely San Francisco legmeredekebb utcája 4 hajtűkanyarral benne.

Az autót pihenni raktuk és a cable-car villamossal ellátogattunk még a Wells Fargo múzeumba, ők üzemeltették annak idején a Vadnyugaton a piros postakocsikat.

 

A tengerpartra tovább menve egy olasz étteremben est-ebédeltünk, majd trolival visszatértünk a szállodába, merthogy San Francisco-ban troli is van.

És most következzen az új játszópajtás. Az Avis autókölcsönzőben mondtam a Hölgynek, hogy jó lesz nekem a Chevy Impala, a keleti parton már bejött. De ő csak hajtogatta, hogy convertible-convertible. Mondom magamba, hogy a Forint lett konvertibilis annak idején, nem az autók. Aztán lassan kezdtem megvilágosodni: Chevy Impalájuk nincsen, de ugyanabban az árban convertible=kabrió kék Ford Mustangot ajánl!!!

Íme:

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://3het-usa.blog.hu/api/trackback/id/tr52022205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lapointe 2010.05.22. 09:09:46

Golden Gate Bridge..who cares? Timi a Mustángban - na és a brand new ókli helyettes SF 49-ers sapka a helyén? Hm..Amikor a "Szólj hozzá"-ra kattintottam, azt mondtam magamban: "Öcséém na most szólj hozzá!" :D:D:D
Imádom ezt a blogot..haza se gyertek :D:D

009_ 2010.05.22. 16:05:11

Rendben van nem térünk haza, de a következő hónaptól, akkor némi hozzájárulásra van szükségünk Tőled, majd írjad, hogy hova küldhetem a számlaszámot! :-)

Igen egy Mustang, ezaz a kép, ahol akár Sarapova is ülhetne a kocsiban nem? Itt a kocsi a lényeg, nem véletlenül hagytam a végére!

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.05.23. 11:48:02

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Mindjárt sírva fakadok. Ez az egy dolog maradt ki az USA utamból,és pont ez a szín meg minden... KELL egy ilyen autó basszus! És milyen vezetni? DC annak idején bizonygatta, hogy ez az autó vezethetetlen, nagyon dögösen néz ki, egyenesen iszonyú jó, de életképtelen egy kanyarban. Persze jó kérdés, ott kint úgysem derül ki milyen lenne kanyarban:)

Most majd megpukkadok az irigységtől. De sebaj, majd 2 év múlva az álombeli a floridai lakcímemen.:))

009_ 2010.05.23. 15:39:53

@_Maverick: Nagyon-nagy élmény vezetni a kocsit, bár tény és való, hogy a Chevy Impalában kényelmesebben éreztem magam. Bár ez adódhat abból is, hogy itt azért nagyonnagy a teljesítmény felesleg a Mustang-ban, amit nem tudsz kihasználni. Kanyarokban teszteltük azért a Highway 1-esen, és legalább annyira, mint az otthoni Astra befekszik a kanyarba, nem volt vele gond. A 30 mph-s táblájú kanyarba, simán befeküdt 45-50 mph tájékán. Nem saját kúfőből, de ha ez előttem lévő is betudta venni... :)
süti beállítások módosítása