HTML

East coast - West coast

Vulkáni hamu-első repülés-NYC-Niagara vízesés-Washington-San Francisco-Los Angeles-Las Vegas-Grand Canyon

Friss topikok

Linkblog

Archívum

D.C. felfedezése 2.

2010.05.18. 04:02 009_

8.nap

Washington DC

Grátisz reggelink elfogyasztása után némi papírmunkát eszközöltünk. Konkrétan becsekkoltunk holnapi repülőutunkra, de ezek után kész dokumentumok papíros formában kellettek nekünk. Semmi gond, lementünk a szálloda business centerébe, ahol mindezt kinyomtattuk ingyen és bérmentve. Innen lehet még faxolni is egyebek mellett, valamint 3 számítógép is rendelkezésre áll, ha valakinek nincsen számítógépe magánál.

Ismét a washingtoni metró vendégszeretetét élveztük, ahol időjárástól függetlenül 30 fok odakint 15 fok odakint (mindkettőt megtapasztaltuk) konstans megy a légkondícionálás. Érdekesség, hogy a szerelvény miután megáll még 5 másodpercig nem nyitja ki az ajtókat, pont azért, hogy ne fékezés közben kelljen botorkálnia az embernek, hanem mikor megállt a metró elég akkor felállnia a helyéről.

Smithsonian múzeum Air and Space kiállítására vitt az utunk, ahol megint volt alkalmunk egy darabka történelmet megtapasztalni. Az amerikai űrutazások rengeteg eredeti tárgya lelhető fel, többek között holdkőzet, vagy az Apollo 11 eredeti visszatérő kabinja. Rengeteg történelmi repülő, de van itt már a pilóta nélküli Predatorból is, melyet jeleneg használ a hadsereg. Emellett megtanították különböző kis gépezetek segítségével miért is repül a repülőgép.

Ezután a múzeum boltjában töltöttünk majdnem ugyanannyi időt, mint magában a múzeumban, ahol egy vagyont ott tudtam volna hagyni, de végül csak egy-egy apróságot vettünk magunknak. Viszont mutatnám a fiatal űrhajósok öltözetét, mely itt már megvásárolható.

Innen a Nemzetközi Kém Múzeumba vitt utunk, ahol egy rövid képzés után, ismerd fel, hogy figyelnek-e, átadási pontok felismerése, műhold képek elemzése, rengeteg eredeti tárgyat mutattak be: esernyőbe rejtett pisztoly, mikro-kamerák, lehallgató készülékek, illetve cipőbe rejtett nyomkövető. Ezután még egy történeti áttekintés következett. Legnagyobb sajnálatunkra itt nem lehetett fényképezni. :(

Napvégén megnéztük még az előcsarnokáról híres Union pályaudvart, majd visszatértünk a hotelbe a csomagok előkészítése végett a holnapi reggel 6 órás induláshoz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Pierre - Jenkins 2010.05.19. 22:49:21

Timi..ha hazafelé nehezebb a csomag mint kifelé, akkor már tudom, hogy Gyuri mit vett magának ajándékba ;)